Klachten of feedback

Bent u niet tevreden over de dienstverlening van het Sociaal Kernteam Westland?

Klachten of feedback

Niet tevreden over het Sociaal Kernteam Westland

Wij vinden het belangrijk dat u tevreden bent en blijft over de diensten en medewerkers van het Sociaal Kernteam Westland. Onze medewerkers zetten zich hier altijd voor in, maar toch kan er iets gebeuren waarover u niet tevreden bent. In dat geval vinden wij het belangrijk dat u uw klacht of feedback aan ons doorgeeft, zodat er een oplossing gezocht kan worden. Daarnaast helpt het ons om in de toekomst soortgelijke klachten/feedback te voorkomen of te verminderen.

Bent u niet tevreden over de dienstverlening van het Sociaal Kernteam Westland? Neem dan contact op met een teammanager van het Sociaal Kernteam Westland. Het Sociaal Kernteam Westland is telefonisch bereikbaar via de gemeente Westland. Het telefoonnummer is 14 0174.

Als u niet tevreden bent over de jeugdhulp

Het Sociaal Kernteam Westland doet er alles aan om uw zaken rondom de jeugdhulp goed te laten verlopen. Toch kan het gebeuren dat u niet tevreden bent met de gang van zaken. Dat kan bijvoorbeeld gaan over de manier waarop het gesprek is verlopen of over het besluit van het Sociaal Kernteam Westland.

U kunt dan contact opnemen met de onafhankelijke vertrouwenspersoon van het AKJ – vertrouwenspersonen in de jeugdhulp via www.akj.nl De vertrouwenspersonen van het AKJ komen op voor uw belangen. De adviesdienst van het AKJ beantwoordt uw vragen en verwijst u zo nodig door naar een vertrouwenspersoon in de regio Den Haag.